15 december 2009

Snö

Ja, nu har det verkligen kommit snö, mycket snö! Och det snöar fortfarande, vart ska detta sluta??

I helgen var jag och KJ och hälsade på Eric & Andrea i Göteborg.. Vi satte oss i bilen vid fyratiden på fredagseftermiddagen, lämnade av katterna hos m&p och sedan bar det iväg. Men det blev en lång resa som kändes kort, vi lyssnade på Snabba Cash i stereon, så tiden gick fort. När vi kom fram bjöds det på nybakade scones och te, smarrigt!

Under lördagsförmiddagen hade andrea&eric skyttetävling, så då passade jag & kj på att handla de sista julklapparna.. Men herregud vad mycket folk det var i Nordstan. Vi höll nästan inte på att ta oss fram! Men på vägen dit bestämde jag mig för att köpa en ny bok, Tårtgeneralen. Och när vi sedan gick innanför dörrarna till akademibokhandeln så satt dom där. Filip&Fredrik alltså , som skrivit boken. Så det blev till och med en signerad bok :)

På lördagskvällen gick vi på julmarknaden på Liseberg. Det var himla fint med alla ljus och låtsas snö :) KJ lyckades tjata till sig så att vi gick spökhuset också ;P

Söndagen blev en lugn förmiddag och en eftermiddag i bilen...

Imorgon ska jag till lassarettet i Falun, ska träffa en läkare som är knuten till Faluns ryggteam. Ska se om dom har kortare väntetider för min operation än vad det är i stockholm, i så fall blir operationen i Falun istället.. Så håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar