18 december 2009

Massor med snö

Nu är det vinter på riktigt, så himla skönt. Nu är det ljust och jag blir glad av att titta ut. Även om det värsta jag vet är att sätta mig i en kall bil, så blir jag ändå glad när termometern visar -11 :)
Nu sitter jag och väntar på att K-J ska komma hem efter sitt morgonsimpass, så att vi kan äta frukost ihop. Det var längesedan vi gjorde det, han börjar simma 06:00 varje morgon och åker sedan direkt till jobbet, och klockan 06:00 S O V E R jag :)
Annars har jag inte så mycket planerat för dagen,bara att jag ska ner på stan och fixa den sista julklappen :) Ska bli skönt att äntligen bli klar med dom. Det är ju mindre än en vecka kvar till julafton nu... Och jag & K-J har våran julafton redan på söndag, eftersom att vi kommer att vara på olika platser på julafton.
Nej nu ska jag göra morgonens rehab!

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar