10 december 2009

Ännu en regnig dag..

Nu är jag fruktansvärt trött på detta gråa, blöta och kalla väder. Jag längtar efter snön! Det känns som att det är kallare nu än vad det är när det är -10 grader.. Kanske är det för att det är så blött och mörkt?
Till och med Nimbus verkar vara deprimerad över det tråkiga vädret.. Han är ute max 15 minuter åt gången, under sommaren är han ute nästan dygnet runt...

Igår överraskade KJ mig med mat från stans godast restaurang, En & En halv.. Riktigt smarrigt var det! :)
Efter det så gjorde vi ett pepparkakshus och sen kollade vi på film. En perfekt hemmakväll!

Nu är KJ på jobbet och jag sitter och knepar lite med en geocache mystery som verkar helt omöjlig. Men det är i alla fall ett tidsfördriv..
I eftermiddag ska jag åka till vårdcentralen och ta svinsprutan. Jag vill inte riskera att bli sjuk och kanske missa operationen, det vore för dumt.
Sen ska jag upp och kika på Leons lucia på dagis, det blir skoj!

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar