11 februari 2010

Undrar varför jag vaknade så tidigt?

I vanliga fall brukar jag inte ens märka när KJ går upp vid 05.30-06.00 på mornarna.. Men idag gick det inte att somna om! Väldigt jobbigt.. Vände och vred på mig till klockan halv sju, då gav jag upp och satte igång tvn.. Och nu gav jag upp även tv-tittandet och gick upp för att dricka te...

Planen för dagen är att äta lunch med Erika(inte syster) i Västerby, sen ska jag läsa in mig på Enervits produkter ännu mer så att jag kan dem innan och utan.. Eftersom jag ska befinna mig i Enervit tältet under Engelbrekts- och Kristinaloppet en liten stund i morgon eftermiddag..

Det får vara allt för nu,
Tjillevippen

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig :) får vi göra fler gånger :)

    SvaraRadera
  2. Tack själv :) Det var jättetrevligt :)

    SvaraRadera