10 februari 2010

Klart och betalt

Jepp, nu är resan betald och klar!

Det blir Lanzarote 12/4 - 10/5 tillsammans med KJ (såklart), Linda och Erik. Det ska bli hur gött som helst! Jag har redan startat nedräkningen! (61 dagar kvar..)
Det ska bli så skönt att få lite färg på kroppen (eller mycket....) , och komma bort ett tag, få lite miljöombyte!
Tur dock att Linda ville följa med också, för annars hade det nog blivit lite tråkigt. KJ & Erik är ju där för att träna, och jag kan inte träna.. Men nu får jag ju sällskap av Linda i solstolen !!

Hmm, till helgen är det alla hjärtans dag också, undrar vad man ska hitta på då!? Får fundera ett tag på det tror jag..

Men nu ska jag ta mitt dagliga varmbad och sedan försöka städa lite!

Hejhopp!

Förresten, kolla in K-Js nya coola hemsida och skriv en rad!!

www.trikj.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar