4 januari 2010

Längesedan

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Har inte riktigt haft tiden eller orken att sätta mig och skriva helt enkelt :)

Julen var alldeles underbar tillsammans med mina nära och kära. Julaftonen firades hemma hos systern på Sjövreten. Det var så fint och så god mat, så det kommer garanterat att bli en utmärkt tradition :)
Juldagen och annandagen var kämpiga för min del, hade väldigt ont i ryggen. Så det blev liggande firning av dessa dagar!

Nyår firades hemma hos oss, tillsammans med Linda& Erik, Andrea&Eric samt Tommy&Elin. Långväga gäster som vi inte träffat på länge, så det var skoj! Vi åt god mat och spelade spel.
Men även detta straffade min rygg.. Jag orkar inte riktigt med det jag vill! Så igår eftermiddag åkte jag till akuten för att få smärtstillande, jag kunde knappt röra mig så det behövdes.
Jag fick en slang i armen och medicin där, så då släppte det allra värsta ganska snabbt. Sedan fick jag nya mediciner med mig hem, så nu klarar jag mig förhoppningsvis till operationen, som snart blir av.

Nu ska jag återgå till boken, läser Predikanten av Camilla Läckberg. Spännande!

Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar