20 januari 2010

Fortfarande snö och minusgrader

Det är fortfarande snö, det är jag glad för :) Och fortfarande minusgrader, inte så många som förut, men ändå minus !!

Idag har KJ varit ledig från jobbet. Onsdagar är hans lediga dag, eftersom han jobbar 80% så har han ju en ledig dag varje vecka. Det är skönt tycker jag, för då slipper jag sitta själv alla dagar i veckan!!

Har avverkat några filmer den senaste veckan;

Pulp fiction - frän film..

X-men 1 - bra film om man sätter sig in i den..

Indiana Jones (nån av dom) - den var helt ok, men inget speciellt..

Wallander, Skytten - Jättebra tycker jag.. Lite annorlunda Wallanderfilm..

Annars så är det Animal Planet som regerar just nu. Men program som bland annat Monkey Business... Högt underhållningsvärde att följa schimpanser och babianer och idag även ekorreapans vardagar:P

Och jag har dessutom blivit korsords- och soduku kungen här i huset!! Snart kanske jag har samlat ihop nog med allmänbildning för att åtminstone kamma hem nåt poäng i På spåret eller TP... :)

Nu ska jag ladda för Andra Avenyn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar